Viktigt pauserna är inte säsongsbunden . Palma , är juvelen i Medelhavet 365 dagar om året en attraktiv destination . En reklamkampanj för närvarande lanseras som de offentliga resurserna är begränsade , vi räknar med initiativ från privatpersoner och företag .
Kampanjen riktar sig främst till resebyråer, flygbolag och mediaföretag .
Ceremonin äger rum i London , bland annat Stockholm ( 13 och 14 mars, 2014 ) , Berlin ( 3 och 4 april 2014) och Moskva skulle vara att främja Palma 7,8 och 9 maj 2014. De klassiska turistutbytensom Fitur i Madrid , ITB i Berlin eller MITT i Moskva Palma representerade också .
Gäster som anländer till Palma kan njuta av en modern stad med klassiska inslag . För det första är den gamla staden med sina smala gator , magnifika palats och pittoreska uteplatser . Särskilda byggnader : Domkyrkan , La Lonja zeehandelsbeurs och Bellver-slottet. De som är intresserade av kultur är helt nöjd i Palma , många gallerier och museer , till exempel , visar modern och samtida konst . Det finns många konst -och musikevenemang i Palma , men även idrotts lyckats dra till sig uppmärksamhet .
Kulinariska entusiaster och konsumenter kommer att få sina pengar . Staden är festligt upplysta särskilt under julhelgen . Allt är utformat för att väcka passion för Palma eller du sitter på en av de många terrasserna , promenader på marknaden , vandra i de smala gatorna eller besöka den trendiga stadsdelen Santa Catalina , kommer varje gäst att vara Palma upptäcka och det kommer inte att låta honom gå .